Україна: Киев
RUS
Контакти
у регіонах

Контакти у регіонах

Згорнути
УкраинаКиев тел: +38 (044) 537-74-11 e-mail: sales@intalev.com.ua

+38 (044) 537-74-11

sales@intalev.com.ua
Надрукувати Главная \ Укр \ Супровід та підтримка

Історія успіху

Финансовая Корпорация "Открытие"
Марина Иммоева, Финансовый директор.

«...Мы достигли существенных результатов: оперативности и создания красивой и понятной отчетности... »

Читати
Всі відгуки

Корпоративне супроводження

Щоб клієнтам було максимально зручно і просто працювати з програмними продуктами, навіть не маючи у своєму штаті висококваліфікованих IT-фахівців, «ІНТАЛЄВ» пропонує пакет послуг з корпоративного супроводу.

Склад корпоративного супроводу

Можливість Наявність сервісу
Аналіз інфраструктури
galka.gif 
Встановлення програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника
galka.gif 
Встановлення та налаштування SQL-сервера
galka.gif 
Встановлення і настройка сервера-додатків «1С: Підприємство»
galka.gif 
Встановлення та налаштування клієнта «1С: Підприємство»
galka.gif 
Встановлення програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на комп'ютер користувача
galka.gif 
Об'єднання модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» з нетиповими конфігураціями
galka.gif 
Оновлення версії платформи «1С: Підприємство» на сервері-додатків і клієнті
galka.gif 
Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з типовими конфігураціями
galka.gif 
Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з нетиповими конфігураціями
galka.gif 
Перехід з редакції «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» 6.0 на редакцію 6.1, 6.2
galka.gif 
Перехід з редакції «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» 6.1 на редакцію 6.2
galka.gif 
Оновлення релізу типовій конфігурації «1С: Підприємство»
Необхідність в даній послузі обумовлюється при укладанні договору
galka.gif 
Інспекція налаштувань
galka.gif 
Зміна налаштувань в продукті
galka.gif 
Навчання користувачів роботі з продуктом і роботі з налаштуваннями
galka.gif 
Доопрацювання типової конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»
galka.gif 
Перенесення даних 1С/конвертація між двома типовими або нетиповими конфігураціями
galka.gif 
Налаштування обміну даними 1С між типовими і нетиповими конфігураціями
galka.gif 
Організація роботи розподіленого офісу / настройка розподіленого обміну даними 1C (УРБД)
galka.gif 
Аварійний виїзд
galka.gif 
Лікування бази
galka.gif 
Skype / Телефонні звернення
galka.gif 

Замовити корпоративний супровід Ви можете у відділі по роботі з клієнтами за телефоном: (044) 537-74-11.

Опис сервісів

Аналіз інфраструктури

Необхідний етап для формування бачення інфраструктури у потенційного клієнта з метою майбутнього планування робіт.Проводиться діагностика: опис схеми інформаційних потоків «як є»: скільки баз, їх характеристика, рух інформаційних потоків та інше. Результатом етапу є схема «як є» За результатами діагностики формуються рекомендації: проводиться аналіз та оптимізація інформаційних потоків і замовнику надається схема «як треба». 
У результаті користувачеві надається схема як треба і список робіт, затверджених клієнтом, які необхідно виконати фахівцям служби технічного супроводу.

Встановлення програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника

Реалізується попередній аналіз відповідності параметрів сервера технічним вимогам по установці програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ». За результатами проводиться Встановлення програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника або пропонується виконати рекомендації для приведення параметрів сервера у відповідність із технічними вимогами. Після цього проводиться Встановлення і налаштування програмного забезпечення (менеджер ліцензій, компоненти, дистрибутиви).

Встановлення та налаштування SQL-сервера

Налаштування серверів виробляється у відповідності з передбачуваними навантаженнями на сервер підприємства та баз даних, що гарантує розподіл навантаження при подальшій експлуатації. Встановлення та налаштування MS SQL-сервера реалізується на вимогу замовника. Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено не ліцензійне програмне забезпечення Microsoft
Результат: встановлений і налаштований MS SQL-сервер.

Встановлення і настройка сервера-додатків «1С: Підприємство»

Первинна Встановлення: якщо клієнт планує працювати на базі серверного формату. Переклад бази з файлового формату в серверний.Встановлення і настройка сервера додатків 1С реалізується на вимогу замовника. Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено не ліцензійне програмне забезпечення 1C: Підприємство (платформа, конфігурації) та інше. 
Результат: встановлений і налаштований сервер 1С.

Встановлення та налаштування клієнта «1С: Підприємство»

Даний сервіс рекомендується компаніям, раніше не використали 1С. Проводиться Встановлення платформи 1С: Підприємство на робочі місця користувачів (не більше 2-х місць). 
Результат: встановлена ​​платформа 1С: Підприємство 8

Встановлення програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на комп'ютер користувача

Для мінімізації старту робіт проводиться Встановлення ПЗ ІНТАЛЄВ на робочі місця користувачів: Попередньо проводиться аналіз відповідності робочих місць користувачів технічним вимогам до установки ПЗ. Встановлення проводиться після приведення параметрів ПК до необхідних. Встановлюється: дистрибутиви та компоненти. Виробляються налаштування робочого місця користувача (не більше 2-х місць). Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено не ліцензійне програмне забезпечення Microsoft, 1C: Підприємство (платформа, конфігурації) та інше. 
Результат: встановлене ПЗ «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» і додаткові модулі за домовленістю

Об'єднання модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» з нетиповими конфігураціями

При наявності у користувача бази на платформі 1С: Підприємство 8.1, 8.2 необхідно обговорити створення єдиної бази, об'єднаної з «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент». Програмні продукти ІНТАЛЄВ для платформи 1С: Підприємство 8.1, 8.2 встановлюються разом з однією з типових конфігурацій 1С. При старті роботи з модулем багато компаній ведуть господарську діяльність у своїх базах. Будь-яка конфігурація, не об'єднана з конфігурацією «ІНТАЛЄВ: Корпоративні фінанси» є нетипового, навіть в тому випадку якщо в ній немає доопрацювань і змін. Реалізація даного сервісу дозволяє провести об'єднання будь-якої конфігурації 1С: Підприємство з конфігурацією модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент». Об'єднання не проводиться у разі надання «битою» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку. 
Результат: база «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» + нетипова конфігурація 1С: Підприємство.

Оновлення версії платформи «1С: Підприємство» на сервері-додатків і клієнті

Версії платформи сервера-додатків і клієнта не повинні розрізнятися. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено не ліцензійне програмне забезпечення Microsoft, 1C: Підприємство (платформа, конфігурації) та інше. Послуга надається в зв'язці, так як версії платформи сервера-додатків і клієнта не повинні розрізнятися. 
Результат: актуальний реліз платформи 1С: Підприємство 8.

Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з типовими конфігураціями

Сервіс впливає на стабільність роботи, мінімізацію часу на майбутні оновлення, також на оперативність вирішення проблем (у разі звернення на ТЗ зі старим релізом, можливо, буде потрібно оновитися). Крок проведення оновлень бази в процесі налаштувань і тестової експлуатації 1 раз в квартал, не більше 4-х разів на рік.

Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з нетиповими конфігураціями

Багато клієнтів допрацьовують типові конфігурації «1С» під свої потреби. Програмні продукти «ІНТАЛЄВ» поставляються тільки в комплекті з типовими конфігураціями «1С» - завдання вирішується шляхом проведення об'єднання конфігурацій вручну в рамках купується версії. Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожну доопрацюванні. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитись від виконання робіт. У разі РБД зазначена після аналізу сума і тривалість збільшується на кількість вузлів. Оновлення не проводиться у разі надання «битої» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку. 
Результат: встановлено чергове оновлення «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент».

Оновлення релізу типовій конфігурації «1С: Підприємство»

Для забезпечення стабільності роботи рекомендується оновлення типової конфігурації 1С. Проводиться оновлення типової конфігурації «1С: Підприємство» для версії 8 платформи «1С: Підприємство» на окремо встановлених базах не об'єднаних з конфігураціями програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ». Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожну доопрацюванні. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитись від виконання робіт. Оновлення не проводиться у разі надання «битої» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку. Оновлення проводиться тільки на наступний реліз від наявного. 
Результат: встановлено чергове оновлення конфігурації 1С: Підприємство. 
(Необхідність в даній послузі обумовлюється при укладанні договору)

Перехід з редакції ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент 6.0 на редакцію 6.1 і з 6.1 на редакцію 6.2

Для забезпечення стабільної роботи і полегшення переходу служба ТЗ актуалізує поточні настройки на базі користувача. Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожне доопрацювання. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитись від виконання робіт. Оновлення не проводиться у разі надання «битої» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку. 
Результат: встановлено чергове оновлення конфігурації «1С: Підприємство».

Інспекція налаштувань

Програмний продукт використовує велику кількість налаштувань, в залежності від налаштувань продуктивність системи може відрізнятися в рази. ІНТАЛЄВ надає послугу з оптимізації настройок. Після кожного етапу користувач отримує рекомендації по оптимізації.

В рамках даної послуги фахівці ІНТАЛЄВ реалізують:

  • Аналіз «заліза» клієнта, на якому працює серверна частина ПП. Розглядаються конкретні налаштування, реалізуються контрольні заміри продуктивності роботи системи в поточних умовах. Рекомендації: складуть список рекомендованих змін у налаштуваннях серверів і запропонують при необхідності конфігурацію обладнання під поточне навантаження. 
    Результат: замір продуктивності.
  • Аналіз налаштувань програмний продукт використовує велику кількість налаштувань, в залежності від налаштувань продуктивність системи може відрізнятися в рази. ІНТАЛЄВ надає послугу з оптимізації настройок. В рамках даної послуги фахівці ІНТАЛЄВ реалізують: діагностику: аналіз даних клієнта. Розглядаються конкретні налаштування, реалізуються заміри «до». Результат: завмер продуктивності. Рекомендації: складуть список рекомендованих змін в настройках і реалізують заміри «після». 
    Результат: рекомендації + замір продуктивності.
  • Виконання вимірів продуктивності з метою подальшого аналізу коду і його оптимізації на даних клієнта - Написання оптимізаційного коду розробником в конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» . 
    Результат: код, готовий до включення в конфігурацію клієнта з результатами замірів, підтверджуючих прискорення необхідної функціональності.

Зміна налаштувань в продукті

За заявкою користувача здійснюються невеликі зміни в налаштуваннях програми: зміна процесу, проформи, трансляції і т.п. Зміна налаштувань включає в себе донастройку на вимогу користувача в чіткій відповідності з технічним завданням. В дану послугу не входить проведення оптимізації існуючих налаштувань, розробка рішень нових завдань з налагодження в системі. 
(Ці послуги надаються Департаментом консалтингу)

Навчання користувачів роботі з продуктом і роботі з налаштуваннями

Проводиться навчання користувачів роботі з новим функціоналом. Користувачам-новачкам пропонується пройти курс «ІНТАЛЄВ: Професіонал» .

Доопрацювання типової конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»

Cервис виконує завдання адаптації ПЗ до специфіки Компанії-замовника, доробки форм документів. В рамках даного сервісу реалізуються невеликі програмні зміни в продукті, реалізовані згідно з розробленим і затвердженим ТЗ. Доробки виконуються для клієнта, але розробники залишають за собою право включати будь доопрацювання в типову конфігурацію. 
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Перенесення даних 1С/конвертація між двома типовими або нетиповими конфігураціями

Якщо потрібно виконати одноразове перенесення даних між базами даних 1С. Повне або часткове Вивантаження даних з бази-джерела за допомогою готових обробок і правил 1С. Завантаження даних в базу-приймач штатними засобами 1С. 
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Налаштування обміну даними 1С між типовими і нетиповими конфігураціями

Якщо потрібно виконувати періодичний двосторонній, або односторонній обмін даними між базами даних 1С, то використовується даний сервіс. 
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Організація роботи розподіленого офісу / настройка розподіленого обміну даними 1C (УРБД)

Сервіс використовується для створення вузлів розподіленої БД; Налаштування регулярного обміну даними. 
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Аварійний виїзд

Швидке реагування на збій в додатку або системі, при якому неможливо продовжувати робочий процес в інформаційній базі. По надходженню сигналу координатор організовує web-конференцію для того, щоб визначитися зі способом виконання робіт (віддалене підключення або виїзд). Далі проводяться роботи по локалізації проблеми та виправлення ситуації. Виїзди на територію замовника здійснюються тільки у випадку, якщо віддалено завдання вирішити не представляється можливим, тобто.:

  • Відсутність наявності фізичного виходу в інтернет з території замовника (виключаючи ситуацію заборона доступу по внутрішній політиці безпеки Компанії-клієнта);
  • Неможливість передати базу на будь-якому з існуючих цифрових носіїв або завантажити її на ftp-сервер розробників на увазі її великого обсягу бази.

Результат: відновлення працездатності системи

Лікування бази

Сервіс необхідний для діагностики помилок об'єднання або «битих посилань». Після діагностики видаються рекомендації по усуненню помилок по об'єктах КМ. Для об'єктів 1С на вимогу користувачів (обмовляється окремо). 
Результат: виконання рекомендацій щодо лікування.

Skype / Телефонні звернення

Запити особливої ​​важливості (блокування і аварії) можуть бути додатково обговорені по телефону або ж за допомогою Skype.

Лінія консультацій працює з 10.00 до 18.00 за київським часом, окрім вихідних і святкових днів (за розпорядком київських підприємств)