close button

Корпоративний супровід

Щоб клієнтам було максимально зручно і просто працювати з програмними продуктами, навіть не маючи в своєму штаті висококваліфікованих IT-фахівців, «ІНТАЛЄВ» пропонує пакет послуг по корпоративному супроводу.

Склад пакету корпоративного супроводу

Можливість Наявність сервісу
Аналіз інфраструктури
Установка програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника
Установка і настройка SQL-сервера
Установка і настройка сервера додатків «1С: Підприємство»
Установка і настройка клієнта «1С: Підприємство»
Установка програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на комп'ютер користувача
Об'єднання модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» з нетиповими конфігураціями
Оновлення версії платформи «1С: Підприємство» на сервері додатків і клієнта
Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з типовими конфігураціями
Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з нетиповими конфігураціями
Перехід з редакції «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» 6.0 на редакції 6.1, 6.2
Перехід з редакції «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» 6.1 на редакцію 6.2
Оновлення релізу типової конфігурації «1С: Підприємство»
Необхідність в даній послузі обумовлюється при укладанні договору
Інспекція налаштувань
Зміна налаштувань в продукті
Навчання користувачів роботі з продуктом і роботі з настройками
Доробки типової конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»
Перенесення даних «1С» / конвертація між двома типовими або нетиповими конфігураціями
Налаштування обміну даними «1С» між типовими і нетиповими конфігураціями
Організація роботи розподіленого офісу / настройка розподіленого обміну даними «1С» (УРБД)
Аварійний виїзд
Лікування бази
Skype/телефонні звернення

Замовити корпоративне супровід ви можете у відділі по роботі з клієнтами по телефону: +38 (044) 537-74-11.

Опис сервісів

Аналіз інфраструктури

Необхідний етап для формування бачення інфраструктури у потенційного клієнта з метою майбутнього планування робіт. Проводиться діагностика: опис схеми інформаційних потоків «як є»: скільки баз, їх характеристика, рух інформаційних потоків та інше. Результатом етапу є схема «як є». За результатами діагностики формуються рекомендації: проводиться аналіз і оптимізація інформаційних потоків.
В результаті користувачу надається схема «як треба» і список робіт, затверджених клієнтом, які необхідно виконати фахівцям служби технічного супроводу.

Установка програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника

Реалізується попередній аналіз відповідності параметрів сервера технічним вимогам по установці програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ». За результатами проводиться установка програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на сервер замовника або пропонується виконати рекомендації для приведення параметрів сервера у відповідність до технічних вимог. Після цього проводиться встановлення та налаштування програмного забезпечення (менеджер ліцензій, компоненти, дистрибутиви).

Установка і настройка SQL-сервера

Налаштування серверів проводиться відповідно до передбачуваними навантаженнями на сервер підприємства і баз даних, що гарантує розподіл навантаження при подальшій експлуатації. Установка і настройка MS SQL-сервера реалізується на вимогу замовника. Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено неліцензійне програмне забезпечення Microsoft.
Результат: встановлений і налаштований MS SQL-сервер.

Установка і настройка сервера додатків «1С: Підприємство»

Первинна установка: якщо клієнт планує працювати на базі серверного формату. Переклад бази з файлового формату в серверний. Установка і настройка сервера додатків «1С» реалізується на вимогу замовника. Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено неліцензійне програмне забезпечення «1C: Підприємство» (платформа, конфігурації) та інше.
Результат: встановлений і налаштований сервер «1С».

Установка і настройка клієнта «1С: Підприємство»

Даний сервіс рекомендується компаніям, раніше не використали «1С». Проводиться установка платформи «1С: Підприємство» на робочі місця користувачів (не більше двох місць).
Результат: встановлена платформа «1С: Підприємство» 8.

Установка програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ» на комп'ютер користувача

Для мінімізації старту робіт проводиться установка ПО «ІНТАЛЄВ» на робочі місця користувачів. Попередньо проводиться аналіз відповідності робочих місць користувачів технічним вимогам до установки ПО. Установка проводиться після приведення параметрів ПК до необхідних. Встановлюються дистрибутиви і компоненти. Виробляються настройки робочого місця користувача (не більше двох місць). Роботи проводяться як віддалено, так і на території замовника. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено неліцензійне програмне забезпечення Microsoft, «1C: Підприємство» (платформа, конфігурації) та інше.
Результат: встановлене ПЗ «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» і додаткові модулі по домовленості.

Об'єднання модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» з нетиповими конфігураціями

При наявності у користувача бази на платформі «1C: Підприємство» 8.1, 8.2 необхідно обговорити створення бази об'єднаної з «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент». Програмні продукти «ІНТАЛЄВ» для платформи «1С: Підприємство» 8.1, 8.2 встановлюються разом з однією з типових конфігурацій «1С». При старті роботи з модулем багато компаній ведуть господарську діяльність у своїх базах. Будь-яка конфігурація, що не об'єднана з конфігурацією «ІНТАЛЄВ: Корпоративні фінанси», є нетиповою, навіть в тому випадку, якщо в ній немає доробок і змін. Реалізація даного сервісу дозволяє провести об'єднання будь-якої конфігурації «1С: Підприємство» з конфігурацією модуля «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент». Об'єднання не проводиться у разі надання «битою» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку.
Результат: база «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» + нетипова конфігурація «1С: Підприємство».

Оновлення версії платформи «1С: Підприємство» на сервері додатків і клієнта

Версії платформи сервера додатків і клієнта не повинні відрізнятися. Роботи не проводяться, якщо у користувача встановлено неліцензійне програмне забезпечення Microsoft, «1С: Підприємство» (платформа, конфігурації) та інше. Послуга надається в зв'язці, так як версії платформи сервера додатків і клієнта не повинні відрізнятися.
Результат: актуальний реліз платформи «1С: Підприємство» 8.

Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з типовими конфігураціями

Сервіс впливає на стабільність роботи, мінімізацію часу на майбутні оновлення, а також на оперативність вирішення проблем (у разі звернення на ТЗ зі старим релізом, можливо, буде потрібно оновитися). Крок проведення оновлень бази в процесі налаштувань і тестової експлуатації — 1 раз в квартал, не більше 4-х разів на рік.

Оновлення релізу «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»: об'єднання з нетиповими конфігураціями

Багато клієнтів допрацьовують типові конфігурації «1С» під свої потреби. Програмні продукти «ІНТАЛЄВ» поставляються тільки в комплекті з типовими конфігураціями «1С» — задача вирішується шляхом об'єднання конфігурацій вручну в рамках купується версії. Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожну доопрацювання. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитися від виконання робіт. У разі РБД зазначена після аналізу сума і тривалість множиться на кількість вузлів. Оновлення не проводиться у разі надання «битою» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку.
Результат: встановлено чергове оновлення «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент».

Оновлення релізу типової конфігурації «1С: Підприємство»

Для забезпечення стабільності роботи рекомендується оновлення типової конфігурації «1С». Проводиться відновлення типової конфігурації «1С: Підприємство» для версії 8 платформи «1С: Підприємство» на окремо встановлених базах, не об'єднаних з конфігураціями програмного забезпечення «ІНТАЛЄВ». Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожну доопрацювання. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитися від виконання робіт. Оновлення не проводиться у разі надання «битою» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку. Оновлення проводиться тільки на наступний реліз від наявного.
Результат: встановлено чергове оновлення конфігурації «1С: Підприємство».
(Необхідність в даній послузі обумовлюється при укладанні договору.)

Перехід з редакції «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» 6.0 на редакцію 6.1 і з 6.1 на редакцію 6.2

Для забезпечення стабільної роботи і полегшення переходу служба ТС актуалізує поточні настройки бази користувача. Якщо на попередньому етапі з'ясовується, що в конфігурації є які-небудь доопрацювання, то замовник повинен надати інформацію про кожну доопрацювання. При відсутності можливості надання даної інформації виконавець може відмовитися від виконання робіт. Оновлення не проводиться у разі надання «битою» бази, при цьому клієнт оплачує неустойку.
Результат: встановлено чергове оновлення конфігурації «1С: Підприємство».

Інспекція налаштувань

Програмний продукт використовує велику кількість налаштувань, в залежності від яких продуктивність системи може відрізнятися в рази. «ІНТАЛЄВ» надає послугу з оптимізації налаштувань. Після кожного етапу користувач отримує рекомендації по оптимізації. В рамках даної послуги фахівці «ІНТАЛЄВ» реалізують:

  • Аналіз «заліза» клієнта, на якому працює серверна частина ПП. Розглядаються конкретні настройки, реалізуються контрольні заміри продуктивності роботи системи в поточних умовах. Рекомендації: складуть список рекомендованих змін в настройках серверів і запропонують при необхідності конфігурацію обладнання під поточне навантаження.
    Результат: завмер продуктивності.
  • Аналіз налаштувань.В рамках даної послуги фахівці «ІНТАЛЄВ» проводять аналіз даних клієнта. Розглядаються конкретні настройки, реалізуються виміри «до». В результаті здійснюється вимір продуктивності і надається список рекомендованих змін в настройках. Потім проводиться заміри «після».
    Результат: рекомендації + завмер продуктивності.
  • Виконання вимірів продуктивності з метою подальшого аналізу коду і його оптимізації на даних клієнта . Написання оптимизационного коду розробником в конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент».
    Результат: код, готовий до включення в конфігурацію клієнта, з результатами вимірів, що підтверджують прискорення необхідної функціональності.

Зміна налаштувань в продукті

За заявкою користувача здійснюються невеликі зміни в налаштуваннях програми: зміна процесу, про людське око, трансляції і т.п. Зміна налаштувань включає в себе донастройку на вимогу користувача в чіткій відповідності до технічного завдання. В дану послугу не входить проведення оптимізації існуючих налаштувань, розробка рішень нових завдань з налагодження в системі (ці послуги надаються департаментом консалтингу).

Навчання користувачів роботі з продуктом и роботі з настройками

Проводиться навчання користувачів роботі з новим функціоналом. Користувачам-новачкам пропонується пройти курс «ІНТАЛЄВ: Професіонал».

Доробки типової конфігурації «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент»

Сервіс виконує завдання адаптації ПО до специфіки компанії-замовника, доопрацювання форм документів. В рамках даного сервісу реалізуються невеликі програмні зміни в продукті, згідно з розробленим і затвердженим ТЗ. Доробки виконуються для клієнта, але розробники залишають за собою право включати будь-які доопрацювання в типову конфігурацію.
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Перенесення даних «1С» / конвертація між двома типовими або нетиповими конфігураціями

Якщо потрібно виконати одноразовий перенесення даних між базами даних «1С». Повна або часткове розвантаження даних з бази-джерела за допомогою готових обробок і правил «1С». Завантаження даних в базу-приймач штатними засобами «1С».
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Налаштування обміну даними «1С» між типовими і нетиповими конфігураціями

Щоб здійснити періодичний двосторонній або односторонній обмін даними між базами даних «1С», то використовується даний сервіс.
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Організація роботи розподіленого офісу / настройка розподіленого обміну даними «1С» (УРБД)

Сервіс використовується для створення вузлів розподіленої БД. Налаштування регулярного обміну даними.
Результат: реалізовані по ТЗ роботи, здані замовнику.

Аварійний виїзд

Швидке реагування на збій в додатку або системі, при якому неможливо продовжувати робочий процес в інформаційній базі. Після надходження сигналу координатор організовує веб-конференцію для того, щоб визначитися зі способом виконання робіт (віддалене підключення або виїзд). Далі проводяться роботи по локалізації проблеми і виправлення ситуації. Виїзди на територію замовника здійснюються тільки в разі, якщо віддалено завдання вирішити неможливо, тобто .:

  • відсутній фізичний вихід в Інтернет з території замовника (виключаючи ситуацію заборони доступу відповідно до внутрішньої політики безпеки компанії-клієнта);
  • неможливо передати базу на будь-якому з існуючих цифрових носіїв або завантажити її на ftp-сервер розробників з огляду на її великого обсягу.
Результат: відновлення працездатності системи.

Лікування бази

Сервіс необхідний для діагностики помилок об'єднання або «битих посилань». Після діагностики видаються рекомендації щодо усунення помилок по об'єктах «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент». Для об'єктів «1С» — на вимогу користувачів (обмовляється окремо).
Результат: виконання рекомендацій з лікування.

Skype / телефонні звернення

Запити особливої важливості (блокування і аварії) можуть бути додатково обговорені по телефону або ж за допомогою Skype.
Лінія консультацій працює з 10:00 до 18:00 за московським часом, крім вихідних та святкових днів (за розпорядком московських підприємств).

Підпишіться та отримайте
свіжі новини і заходи.