Україна: Киев
RUS
Контакти
у регіонах

Контакти у регіонах

Згорнути
УкраинаКиев тел: +38 (044) 537-74-11 e-mail: sales@intalev.com.ua

+38 (044) 537-74-11

sales@intalev.com.ua
Надрукувати Главная \ Укр \ Супровід та підтримка

Історія успіху

Санрайз тур груп
Степанова Татьяна, Финансовый директор.

«...После внедрения системы управления финансами компания стала чувствовать себя более стабильно на рынке... »

Читати
Всі відгуки

Центр компетенції

Послуги Центру Компетенції являють собою інтеграцію всього набору сервісів Корпоративного та Технічного супроводу , що надаються ГК «ІНТАЛЄВ» для ведення проектів або виконання разових робіт.

Комплексний підхід дозволить вирішити весь спектр задач, що встає перед користувачами програмного забезпечення ГК «ІНТАЛЄВ». Починаючи від адміністрування баз, налаштування повної управлінської моделі або найбільш складних її частин, до написання докладних інструкцій по роботі з програмним забезпеченням і навчання користувачів.

Фахівці Центру Компетенції ІНТАЛЄВ візьмуть на себе супровід і підтримку працездатності системи на рівні «заліза», налаштувань і регламентування робіт.

Використання послуг Центру Компетенції для Компаній-користувачів означає:

  • передачу завдань адміністрування та управління інформаційною системою або її окремих функцій спеціалізованого центру
  • зниження витрат на утримання «придворного» штату співробітників, що обслуговують програмне забезпечення ІНТАЛЄВ: програмістів, консультантів-настроювачів і т.д.
  • скорочення термінів реалізації прикладних завдань, як по настройці програмного забезпечення, так і за його програмним доопрацюванням.
  • прогнозований бюджет за величиною витрат на утримання програмного забезпечення.
Всі послуги Центр Компетенції надає в режимі аутсорсингу.

Склад робіт Центру компетенції

У таблиці представлене коло завдань і зона відповідальності Центру компетенції - Базовий пакет.

Технічні питання
Налаштування системи
Хотлайн
Оновлення системи Коригування раніше створених налаштувань Відповіді користувачам
Адміністрування бази Реалізація нових налаштувань Навчання
Аварійні ситуації Інші сервіси корпоративного супроводу як доп.опціі Написання інструкцій
Кастомізація    
Інтеграція (обмін)    
Налаштування OLAP, КК    
Reporting    
Інші сервіси корпоративного супроводу як доп.опціі    

Винятки: 
В рамках проекту, що реалізується департаментом консалтингу в поточний момент, Центр Компетенції може вирішувати тільки перелік Технічних питань, а також коло питань Хотлайн.

Виїзд на територію замовника здійснюється для вирішення аварійних ситуацій, коли віддалено вирішити проблему не представляється можливим, виключення відсутність Інтернету у замовника і політика безпеки Компанії.

Технічні питання

  1. Оновлення системи - послуга з оновлення як типовий, так і нетипового конфігурації користувача об'єднаної з програмним забезпеченням ІНТАЛЄВ, а також проведення оновлення програмного забезпечення компанії 1С: Підприємство (у разі актуальною підписки ІТС та наявності ліцензійного ПЗ)
  2. Адміністрування бази - створення резервних копій бази даних, заклад нових користувачів в систему, зміна паролів, запуск і контроль виконання регламентних завдань та інше.
  3. Аварійні ситуації - швидке реагування на збій в додатку або системі, при якому неможливо продовжувати робочий процес в інформаційній базі. Відновлення працездатності системи
  4. Кастомізація - доопрацювання типового програмного забезпечення під бізнес модель користувача, реалізовані згідно з розробленим і затвердженим технічним завданням.
  5. Інтеграція (обмін) - опис правил обміну даними бази-джерела і бази-приймача, настройка регулярного однобічного / двостороннього обміну даними 1С (експорт \ імпорт), з використанням стандартних планів обміну, які не потребують змін.Розробка правил конвертації даних (плану обміну) з бази-джерела в базу-приймач (і назад у разі необхідності) спеціалізованими засобами конвертації даних. Організація роботи розподіленого офісу: настройка розподіленого обміну даними 1С (УРБД) - Створення вузлів розподіленої БД. Налаштування регулярного обміну даними.
  6. Reporting - налаштування Reporting Service, формування звітів (угруповання, параметри, тощо) в Reporting. Формування MDX вручну для вирішення типових завдань і т.д.
  7. Інші сервіси корпоративного супроводу як доп.опції

Налаштування системи

  1. Коригування раніше створених налаштувань - за заявкою користувача здійснюються невеликі зміни в налаштуваннях програми: зміна процесу, зміна проформи, зміна трансляції і т.п. Зміна налаштувань включає в себе донастройку на вимогу користувача, у чіткій відповідності з технічним завданням.
  2. Реалізація нових налаштувань - проведення оптимізації існуючих налаштувань, розробка рішень нових завдань з налагодження в системі.
  3. Інші сервіси КС як доп.опціі

Хотлайн

  1. Відповіді користувачам - відповіді на питання по продуктам ІНТАЛЄВ, використовуючи Менеджер звернень
  2. Навчання - проводиться навчання користувачів роботі з новим функціоналом, Репортинг, адмініструванню обміну або інше за запитом.
  3. Написання інструкцій - опис порядку проведення робіт з функціоналом, використання нових налаштувань і т.д.