close button

CRM

CRM (ссистема управління взаємовідносинами з клієнтамиCRM-система, скорочення від англ. Customer Relationship Management) — модель взаємодії, що визначає, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а основними напрямками діяльності є заходи з підтримки ефективного маркетингу, продажів і обслуговування клієнтів. Підтримка цих бізнес-цілей включає збір, зберігання і аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів, а також про внутрішні процеси компанії. Функції для підтримки цих бізнес-цілей включають продажу, маркетинг, підтримку споживачів (ист. ru.wikipedia.org).

Вибрані статті по темі CRM (УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ)


Назва Автори
6 правил создания идеальной воронки продаж
Б. Карабанов
CRM
Т. Ринк
CRM без стратегии — деньги на ветер или Почему 80% проектов по CRM не успешны
Т. Ринк
IT без правил употребления
А. Федосеев
Воронка продаж как инструмент прогнозирования
Т. Ринк
Интеграция технологий ДМ в CRM: существующая практика и тенденции
Б. Старинский
Информационные системы управления – что выбрать?
М. Волошин
Как увеличить продажи за 3 месяца?
М. Гуляева
Как усилить продажи, или причем тут CRM?
А. Федосеев
Координация бизнес процессов банка на основе технологии workflow
А. Марданов, Р. Мунасыпов, А. Тимиргалин
Оптимизация системы продаж
Т. Ринк
Опыт создания второго отдела продаж
Т. Ринк
Организация отдела продаж
Т. Ринк
Скидки не спасут
Б. Старинский
Что дает бизнесу внедрение CRM-системы?
О. Шава
CRM нельзя купить, CRM – это стратегия Вашего бизнеса
В. Демин
Нужно знать своего клиента в лицо!
А. Солодовников
Уровень украинской клиент-ориентированности
COMPUTERWORLD/Украина

Підпишіться та отримайте
свіжі новини і заходи.