close button
Array
(
    [ID] => 51133
    [~ID] => 51133
    [TIMESTAMP_X] => 24.07.2020 14:29:29
    [~TIMESTAMP_X] => 24.07.2020 14:29:29
    [TIMESTAMP_X_UNIX] => 1595590169
    [~TIMESTAMP_X_UNIX] => 1595590169
    [MODIFIED_BY] => 36127
    [~MODIFIED_BY] => 36127
    [DATE_CREATE] => 24.07.2020 14:29:29
    [~DATE_CREATE] => 24.07.2020 14:29:29
    [DATE_CREATE_UNIX] => 1595590169
    [~DATE_CREATE_UNIX] => 1595590169
    [CREATED_BY] => 36127
    [~CREATED_BY] => 36127
    [IBLOCK_ID] => 1
    [~IBLOCK_ID] => 1
    [IBLOCK_SECTION_ID] => 219
    [~IBLOCK_SECTION_ID] => 219
    [ACTIVE] => Y
    [~ACTIVE] => Y
    [ACTIVE_FROM] => 24.06.2014
    [~ACTIVE_FROM] => 24.06.2014
    [ACTIVE_TO] => 
    [~ACTIVE_TO] => 
    [DATE_ACTIVE_FROM] => 24.06.2014
    [~DATE_ACTIVE_FROM] => 24.06.2014
    [DATE_ACTIVE_TO] => 
    [~DATE_ACTIVE_TO] => 
    [SORT] => 500
    [~SORT] => 500
    [NAME] => Впровадження автоматизованої системи управління фінансами на платформі «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» в ТОВ «Хомстер Україна»
    [~NAME] => Впровадження автоматизованої системи управління фінансами на платформі «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» в ТОВ «Хомстер Україна»
    [PREVIEW_PICTURE] => 6727
    [~PREVIEW_PICTURE] => 6727
    [PREVIEW_TEXT] => 
    [~PREVIEW_TEXT] => 
    [PREVIEW_TEXT_TYPE] => text
    [~PREVIEW_TEXT_TYPE] => text
    [DETAIL_PICTURE] => 6728
    [~DETAIL_PICTURE] => 6728
    [DETAIL_TEXT] => 
    [~DETAIL_TEXT] => 
    [DETAIL_TEXT_TYPE] => text
    [~DETAIL_TEXT_TYPE] => text
    [SEARCHABLE_CONTENT] => ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ НА ПЛАТФОРМІ «ІНТАЛЄВ: КОРПОРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» В ТОВ «ХОМСТЕР УКРАЇНА»


    [~SEARCHABLE_CONTENT] => ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ НА ПЛАТФОРМІ «ІНТАЛЄВ: КОРПОРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» В ТОВ «ХОМСТЕР УКРАЇНА»


    [WF_STATUS_ID] => 1
    [~WF_STATUS_ID] => 1
    [WF_PARENT_ELEMENT_ID] => 
    [~WF_PARENT_ELEMENT_ID] => 
    [WF_LAST_HISTORY_ID] => 
    [~WF_LAST_HISTORY_ID] => 
    [WF_NEW] => 
    [~WF_NEW] => 
    [LOCK_STATUS] => green
    [~LOCK_STATUS] => green
    [WF_LOCKED_BY] => 
    [~WF_LOCKED_BY] => 
    [WF_DATE_LOCK] => 
    [~WF_DATE_LOCK] => 
    [WF_COMMENTS] => 
    [~WF_COMMENTS] => 
    [IN_SECTIONS] => Y
    [~IN_SECTIONS] => Y
    [SHOW_COUNTER] => 550
    [~SHOW_COUNTER] => 550
    [SHOW_COUNTER_START] => 25.07.2020 16:59:55
    [~SHOW_COUNTER_START] => 25.07.2020 16:59:55
    [SHOW_COUNTER_START_X] => 2020-07-25 15:59:55
    [~SHOW_COUNTER_START_X] => 2020-07-25 15:59:55
    [CODE] => vprovadzhennya_avtomatizovano_sistemi_upravl_nnya_f_nansami_na_platform_ntal_v_korporativniy_menedzh
    [~CODE] => vprovadzhennya_avtomatizovano_sistemi_upravl_nnya_f_nansami_na_platform_ntal_v_korporativniy_menedzh
    [TAGS] => 
    [~TAGS] => 
    [XML_ID] => 51133
    [~XML_ID] => 51133
    [EXTERNAL_ID] => 51133
    [~EXTERNAL_ID] => 51133
    [TMP_ID] => 0
    [~TMP_ID] => 0
    [USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [~USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [LOCKED_USER_NAME] => 
    [~LOCKED_USER_NAME] => 
    [CREATED_USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [~CREATED_USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [LANG_DIR] => /
    [~LANG_DIR] => /
    [LID] => zu
    [~LID] => zu
    [IBLOCK_TYPE_ID] => structure
    [~IBLOCK_TYPE_ID] => structure
    [IBLOCK_CODE] => 
    [~IBLOCK_CODE] => 
    [IBLOCK_NAME] => Отзывы
    [~IBLOCK_NAME] => Отзывы
    [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => 1
    [~IBLOCK_EXTERNAL_ID] => 1
    [DETAIL_PAGE_URL] => /clients/reviews/text_review.php?ID=51133
    [~DETAIL_PAGE_URL] => /clients/reviews/text_review.php?ID=51133
    [LIST_PAGE_URL] => /clients/reviews/
    [~LIST_PAGE_URL] => /clients/reviews/
    [CANONICAL_PAGE_URL] => 
    [~CANONICAL_PAGE_URL] => 
    [CREATED_DATE] => 2020.07.24
    [~CREATED_DATE] => 2020.07.24
    [BP_PUBLISHED] => Y
    [~BP_PUBLISHED] => Y
)

Впровадження автоматизованої системи управління фінансами на платформі «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент» в ТОВ «Хомстер Україна»

Хомстер Україна

HOMSTER - це мережа магазинів інтер'єрних рішень інноваційного формату Love Mark. Унікальність бренду полягає в прагненні зробити стильний і комфортний інтер'єр доступним для кожного клієнта. Широкий асортимент в магазинах HOMSTER включає все необхідне для створення затишної атмосфери в будинку: від корпусних та м'яких меблів до текстилю і елементів декору. А також готових рішень оформлення інтер'єру від дизайнерів компанії.

Виходячи на висококонкурентний ринок меблів і товарів для дому, топ-менеджмент компанії розумів, що для стабільного розвитку проекту необхідно мати надійну сучасну інформаційну систему управління. Ми провели моніторинг ринку компаній і продуктів, з метою знайти партнерів для створення і впровадження такої системи.

Нашої компанії необхідний був партнер, здатний розробити з нуля методологію управління фінансами, врахувати всі вимоги наших інвесторів і топ-менеджменту, автоматизувати фінансові і не фінансові бізнес-процеси. Для автоматизації необхідний був гнучкий продукт, який буде розвиватися синхронно з розвитком бізнесу і вирішувати нові бізнес-потреби.

В якості партнера по постановці і автоматизації системи управління фінансами ми обрали ГК «ІНТАЛЄВ» по ряду наступних критеріїв:
  • компанія має великий досвід впровадження в галузі роздрібної торгівлі на території СНД;
  • велика увага консультантами приділяється методологічної частини, тобто всі впроваджувані області регламентуються, а потім автоматизуються в системі і в подальшому використовуються в повсякденній роботі;
  • терміни і вартість впровадження проекту чітко зафіксовані на етапі підписання договору і не змінюються до кінця проекту;
  • компанія має власний програмний продукт «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент», який представляє з себе конструктор і налаштовується предметними фахівцями без програмування, що істотно полегшує запуск системи управління і подальше використання.
Спільно з командою консультантів «ІНТАЛЄВ» ми сформували наші вимоги до системи, які логічно розбили проект на 5 блоків:

На наш погляд, запорукою успіху при виконанні всіх робіт стало взаєморозуміння між проектними командами. Ми намагалися чітко описувати цілі та результати, які хотіли б отримати, а команда консультантів «ІНТАЛЄВ» чуйно уловлювала і реалізовувала наші побажання, як при розробці методології, так і при автоматизації в програмному продукті.

Працюючи як єдина команда, ми досягли таких результатів по блокам проекту:

Блок 1. «Розробка методології управлінського обліку та бюджетування»
Були розроблені і затверджені:
  • Фінансова структура Компанії;
  • Структура бюджетів і звітності (Бюджет Доходів і Витрат, Бюджет Руху Грошових Коштів, Баланс, Бюджет капітальних витрат);
  • Управлінська облікова політика.
Блок 2. «Бюджетне планування»
  • Описано процес і структура функціональних і операційних бюджетів. Результати закріплені в Положенні про планування;
  • Налаштовані документи для внесення планових даних і;
  • Автоматизовані форми звітності за плановими даними.
Блок 3. «Платіжний календар»
  • Описано і автоматизований бізнес-процес «Узгодження заявки на рух грошових коштів»;
  • Розроблено і автоматизовані форми для внесення плану платежів на тиждень, які використовуються усіма керівниками департаментів;
  • Всі виплати грошових коштів на етапах узгодження автоматично контролюються на підставі затверджених бюджетів;
  • Автоматизований реєстр затвердження платежів, за допомогою якого можна стверджувати / відхиляти / переносити (частково або повністю) заявлені платежі;
  • Налагоджено автоматичне формування платіжних доручень (на підставі затверджених в реєстрі заявок), з подальшою вивантаженням в Клієнт Банк.
Блок 4. «Управлінський облік»
  • Налаштовані документи для внесення управлінських фактичних даних і правила формування управлінських проведень;
  • Налаштовані специфічні аналітики, що дозволяють аналізувати з фінансової точки зору ефективність роботи компанії в цілому, і кожної структурної одиниці;
  • Налаштовані принципи ведення обліку з ПДВ, для «зближення» даних по руху грошових коштів з даними про доходи / витрати;
  • Налагоджено отримання звітності за фактичними даними:
  • баланс,
  • Звіт про прибутки і збитки (в трьох видах: загальний, в розрізі ЦФО, а також в розрізі ЦФО і місць виникнення витрат),
  • Звіт про рух грошових коштів (БРГК, CF),
  • Звіт про Капітальних інвестицій (CAPEX).
Блок 5. «Документообіг»
  • Налаштована структура архіву для зберігання карток документів;
  • Описано і автоматизовані бізнес-процеси «Тендер з вибору постачальника», «Узгодження договорів»;
  • Реалізована можливість контролю виконання процесів на кожній стадії по часових параметрів.

Результати впровадження

В результаті проекту компанія «Хомстер» отримала єдину комплексну систему управління фінансами, яка дозволяє в загальному інформаційному полі планувати і аналізувати фактичну діяльність, оцінювати вплив різних чинників на отриманий фінансовий результат, в оперативному режимі управляти грошовими потоками.

З огляду на непросту нинішню ситуацію в економіці України, компанії, що не мають такої прозорої та оперативної системи управління фінансами, можуть втратити бізнес, тому що не володіють достовірною інформацією про реальний стан справ в компанії.

Ми дякуємо експертам «ІНТАЛЄВ» і проектну команду «Хомстер» за своєчасне досягнення поставлених цілей проекту, за те, що завдяки їх плідній роботі, компанія впевнено тримає руку на фінансовому пульсі бізнесу!
  • Поділитися:

Другие отзывы из сферы «Розничная торговля»

Підпишіться та отримайте
свіжі новини і заходи.