close button
Array
(
    [ID] => 51122
    [~ID] => 51122
    [TIMESTAMP_X] => 24.06.2020 16:04:43
    [~TIMESTAMP_X] => 24.06.2020 16:04:43
    [TIMESTAMP_X_UNIX] => 1593007483
    [~TIMESTAMP_X_UNIX] => 1593007483
    [MODIFIED_BY] => 36127
    [~MODIFIED_BY] => 36127
    [DATE_CREATE] => 24.06.2020 16:04:43
    [~DATE_CREATE] => 24.06.2020 16:04:43
    [DATE_CREATE_UNIX] => 1593007483
    [~DATE_CREATE_UNIX] => 1593007483
    [CREATED_BY] => 36127
    [~CREATED_BY] => 36127
    [IBLOCK_ID] => 1
    [~IBLOCK_ID] => 1
    [IBLOCK_SECTION_ID] => 219
    [~IBLOCK_SECTION_ID] => 219
    [ACTIVE] => Y
    [~ACTIVE] => Y
    [ACTIVE_FROM] => 24.06.2020
    [~ACTIVE_FROM] => 24.06.2020
    [ACTIVE_TO] => 
    [~ACTIVE_TO] => 
    [DATE_ACTIVE_FROM] => 24.06.2020
    [~DATE_ACTIVE_FROM] => 24.06.2020
    [DATE_ACTIVE_TO] => 
    [~DATE_ACTIVE_TO] => 
    [SORT] => 500
    [~SORT] => 500
    [NAME] => Постановка і автоматизація бюджетного планування, управлінського факту і KPI-показників, процесу узгодження платежів для ТОВ «Кашкан Логістик»
    [~NAME] => Постановка і автоматизація бюджетного планування, управлінського факту і KPI-показників, процесу узгодження платежів для ТОВ «Кашкан Логістик»
    [PREVIEW_PICTURE] => 6597
    [~PREVIEW_PICTURE] => 6597
    [PREVIEW_TEXT] => 
    [~PREVIEW_TEXT] => 
    [PREVIEW_TEXT_TYPE] => text
    [~PREVIEW_TEXT_TYPE] => text
    [DETAIL_PICTURE] => 6598
    [~DETAIL_PICTURE] => 6598
    [DETAIL_TEXT] => 
    [~DETAIL_TEXT] => 
    [DETAIL_TEXT_TYPE] => text
    [~DETAIL_TEXT_TYPE] => text
    [SEARCHABLE_CONTENT] => ПОСТАНОВКА І АВТОМАТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ, УПРАВЛІНСЬКОГО ФАКТУ І KPI-ПОКАЗНИКІВ, ПРОЦЕСУ УЗГОДЖЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ДЛЯ ТОВ «КАШКАН ЛОГІСТИК»


    [~SEARCHABLE_CONTENT] => ПОСТАНОВКА І АВТОМАТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ПЛАНУВАННЯ, УПРАВЛІНСЬКОГО ФАКТУ І KPI-ПОКАЗНИКІВ, ПРОЦЕСУ УЗГОДЖЕННЯ ПЛАТЕЖІВ ДЛЯ ТОВ «КАШКАН ЛОГІСТИК»


    [WF_STATUS_ID] => 1
    [~WF_STATUS_ID] => 1
    [WF_PARENT_ELEMENT_ID] => 
    [~WF_PARENT_ELEMENT_ID] => 
    [WF_LAST_HISTORY_ID] => 
    [~WF_LAST_HISTORY_ID] => 
    [WF_NEW] => 
    [~WF_NEW] => 
    [LOCK_STATUS] => green
    [~LOCK_STATUS] => green
    [WF_LOCKED_BY] => 
    [~WF_LOCKED_BY] => 
    [WF_DATE_LOCK] => 
    [~WF_DATE_LOCK] => 
    [WF_COMMENTS] => 
    [~WF_COMMENTS] => 
    [IN_SECTIONS] => Y
    [~IN_SECTIONS] => Y
    [SHOW_COUNTER] => 508
    [~SHOW_COUNTER] => 508
    [SHOW_COUNTER_START] => 2020-06-25 09:16:57
    [~SHOW_COUNTER_START] => 2020-06-25 09:16:57
    [CODE] => postanovka_avtomatizats_ya_byudzhetnogo_planuvannya_upravl_nskogo_faktu_kpi_pokaznik_v_protsesu_uzgo
    [~CODE] => postanovka_avtomatizats_ya_byudzhetnogo_planuvannya_upravl_nskogo_faktu_kpi_pokaznik_v_protsesu_uzgo
    [TAGS] => 
    [~TAGS] => 
    [XML_ID] => 51122
    [~XML_ID] => 51122
    [EXTERNAL_ID] => 51122
    [~EXTERNAL_ID] => 51122
    [TMP_ID] => 0
    [~TMP_ID] => 0
    [USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [~USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [LOCKED_USER_NAME] => 
    [~LOCKED_USER_NAME] => 
    [CREATED_USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [~CREATED_USER_NAME] => (zaycev) Сергей Зайцев
    [LANG_DIR] => /
    [~LANG_DIR] => /
    [LID] => zu
    [~LID] => zu
    [IBLOCK_TYPE_ID] => structure
    [~IBLOCK_TYPE_ID] => structure
    [IBLOCK_CODE] => 
    [~IBLOCK_CODE] => 
    [IBLOCK_NAME] => Отзывы
    [~IBLOCK_NAME] => Отзывы
    [IBLOCK_EXTERNAL_ID] => 1
    [~IBLOCK_EXTERNAL_ID] => 1
    [DETAIL_PAGE_URL] => /clients/reviews/text_review.php?ID=51122
    [~DETAIL_PAGE_URL] => /clients/reviews/text_review.php?ID=51122
    [LIST_PAGE_URL] => /clients/reviews/
    [~LIST_PAGE_URL] => /clients/reviews/
    [CREATED_DATE] => 2020.06.24
    [~CREATED_DATE] => 2020.06.24
    [BP_PUBLISHED] => Y
    [~BP_PUBLISHED] => Y
)

Постановка і автоматизація бюджетного планування, управлінського факту і KPI-показників, процесу узгодження платежів для ТОВ «Кашкан Логістик»

Кашкан Логістик «Кашкан Логістик» - дистриб'юторська компанія, що відповідає за повний цикл руху товарів від виробника до полиці в магазині. На сьогоднішній день компанія - це добре налагоджена мережа каналів збуту на територіях присутності, які визначаються логістичними центрами в містах Горішні Плавні, Павлоград, Дніпро, Полтава, Лубни. Загальна кількість активних торгових точок при 100% покритті більше 4000. Підприємство безпосередньо співпрацює як з роздрібними торговими точками всіх типів, так і з розподільчими центрами національних мереж.

З розвитком Компанії виникла необхідність в оптимізації існуючої системи фінансового управління. Вирішальними передумовами виникнення Проекту були:

  • Розосередження в різних базах і конфігураціях даних, які служать джерелом інформації для управлінської звітності. Як наслідок, трудомістка і ускладнена процедура збору і консолідації управлінських даних, дублювання введення інформації, неможливість автоматично отримувати зведену звітність та план \ фактний аналіз в єдиній системі.
  • Трудомісткий процес бюджетного планування, який здійснювався в Excel.
З метою знайти партнерів для впровадження надійної сучасної інформаційної системи управління нашою Компанією було проведено моніторинг ринку консалтингових компаній і продуктів. Керівництвом було прийнято рішення на користь ГК «ІНТАЛЄВ» завдяки великому досвіду успішних впроваджень «ІНТАЛЄВ» і можливостям програмного продукту «ІНТАЛЄВ: Корпоративний менеджмент», який дозволяє автоматизувати будь-яку методологію бюджетування і управлінського обліку і допомагає у вирішенні багатьох проблем існуючої системи управління фінансами.

Метою Проекту було створення єдиної автоматизованої системи для формування пакету необхідної управлінської звітності, бюджетування, KPI- показників, узгодження заявок на виплату грошових коштів.

В рамках виконання робіт по кожному блоку Проекту отримані наступні результати:

Блок 1. Управлінський факт і KPI
  • Створена єдина інформаційна база даних, яка включає в себе дані управлінського обліку по всім бізнес напрямкам Компанії, уніфіковані ключові управлінські аналітики.
  • Автоматизоване побудова управлінської звітності та консолідації фактичних даних в єдиній системі, автоматизація формування пакета звітності PnL, CF, Balance - в розрізі напрямів і в консолідованому форматі.
  • Реалізовано функціонал для нарахування заробітної плати в залежності від досягнення KPI, облік KPI ведеться в єдиній системі.
  • Можливість онлайн контролю за виконанням показників PnL керівниками ЦФО.

Блок 2. Бюджетування
  • Автоматизоване формування функціональних бюджетів відповідно до алгоритмів планування та плановими нормативами.
  • Налагоджена система автоматичного формування підсумкових бюджетів - PnL і CF, в розрізі напрямів і в консолідованому форматі.

Блок 3. БП Узгодження Заявок на виплату ДС
  • Централізація узгодження платежів в єдиному казначейському центрі для всіх підрозділів.
  • Автоматизовано процес узгодження Заявок на виплату ДС з автоматичним контролем виплат грошових коштів і можливістю самостійного конфігурації при необхідності.
  • При оплаті Заявок на виплату ДС автоматично відбувається контроль залишків по бюджету.
  • Автоматичне формування платіжних документів на підставі Заявок.
  • Автоматична установка факту оплати за заявкою.
В результаті впровадження проекту Компанія отримала сучасну систему управління фінансами, що задовольняє постійно зростаючі потреби підприємства.

Дякуємо команді ГК «ІНТАЛЄВ» за оперативне реагування на наші вимоги і якісну реалізацію всіх побажань, а також за комплексний підхід до виконання поставлених завдань, націленість на загальний результат. Проект був завершений з відмінними результатами і досягнутими критеріями успішності.

                     

Фінансовий директор ТОВ «Кашкай ЛОГІСТІК»

Бочкарьова Л.Н.
  • Поделиться:

Подпишитесь и получайте свежие новости и мероприятия